sobota 28. júna 2008

Romajur sa vracia do minulosti

Romajur v začiatkom 90-ych rokov počúval
rôznorodú hudbu. Niektoré kazety mu nepatria. Právoplatní majitelia nech sa prihlásia.



Vkusný komponent jeho školského zošituTakto si Romajur predstavoval počiatok dejín


Praveké lesy
Úkryt našich prarodičov
Oceán Romajura vždy desil. Tento fakt nezmenil ani tok času.
Obraz je horizontálny. Zobrazuje tyranosaura na útese.
Pokračovanie vás, moji milí a nesmierne početní návštevníci, neminie. Pri publikovaní danej obrazovej série znel Mortal coil. Slzy som mal na krajíčku.

10 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

čau Romane! taky mam ještě par kousku tohodle nezkutečně zastaraleho media, a zona A mezi nimi nechybí:)

romajur povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
romajur povedal(a)...

:) a co Meat loaf? Ala Pugačeva? Tieto pecky sú cudzorodé, nepatria mi :)

Nevena povedal(a)...

Roman, šak ty si hotový umelec. Stavím sa, že si už zabudol tak pekne maľovať!! :)

romajur povedal(a)...

Som rád, že sa ti moja juvenilná tvorba páči, Nevena :)...Inak, poznáme sa?

Nevena povedal(a)...

Asi sme sa párkrát videli, ale nepoznáme sa... No, vedel si pekne stvárniť svoje predstavy :)
Z krabice jednoznačne vedú Beastie boys, len by som si ich mohla púšťať už asi iba na ceruzke..

romajur povedal(a)...

S ceruzkou som na tom podobne :). Inak k tvôjmu blogu som sa nedoklikal, je však možné, že pár pozemšťanov ešte preferuje reálny život :)

Nevena povedal(a)...

ee, ja nemám blog, radšej čítam než píšem, a potom, nie je nad skutočný život (a prebdenú noc) :)

romajur povedal(a)...

Bez debaty! ďalšie obrazy pridám po návrate z Veľkej Fatry, t.j. buď nikdy alebo o 3 dni :)

Anonymný povedal(a)...

Pugačova je mi take cizoroda, stejně jako kirkorov, bilam a všechny tyhle "vladimirskije centraly". K Meat loaf jsem se nějak v mladi nedostal, ted už je asi pozdě...