nedeľa 22. marca 2009

Bude mi cťou vás nevoliť

Bude mi cťou vás nevoliť, vážený pán Gašparovič, milá pani Radičová. Prezidentská funkcia v Slovenskej republike je úsmevná, neškodná, na srandu králikom vyhotovená, avšak pozor: pokiaľ šašo najvyšší, z vôle ľudu zvolený nedisponuje žiadnymi názormi, nevyjadruje sa k veciam, ktoré po komentári volajú, pokiaľ šašo najvyšší pláva v bezpečnej rieke mainstreamu a zbabelo drží ústočká zatvorené, prestáva byť šašo šašom a stáva sa zo šaša zombie. A ja dávam prednosť šašom - sú zábavní, ironickí, smelí a otvorení. Na rozdiel od zombie, ktorí sporadicky vydávajú hrdelné zvuky a inak len držia piču či hryzú vsio i vsia mlčky, tupo, mŕtvolne. A preto v pokoji a tichu ignorancie ostávajte, platy poberajte a hlavne vyhrajte to kresielko kto chcete. Vedzte len, že môj hlások do urničky nespadne a ani jednému z vás nepomôže.

2 komentáre:

miskousko povedal(a)...

Prirovnanie slovenskeho prezidenta k sasovi sa mi paci!
Sasovia vzdy vykrikovali kralom, ktori vladli, ich hluposti a slabosti. To malo za nasledok, ze krali sami seba nestaval na piedestal dokonalosti. Aj ludia poculi, aki su ich krali kralmi. Nikto z nich vsak kralom nemohol povedat nic, lebo by bol staty. Jedine ti sasovia to mohli a mudri krali, sasov mali vzdy, uprimnych a trefnych.
Veru prial by som si, aby aj Slovensko raz este malo kralov, co sa neboja mat za prezidenta poriadneho sasa!!!

romajur povedal(a)...

Holla, Mišo! Hádam sa naše naivné sny jedného dňa splnia :). Inak, stratil som mobil spolu s tvojim číslom, tak mi ho prípadne pošli na romajur@seznam.cz